Často kladené otázky

Ako rezervovať poukaz 2×30 minút na obe autá?

Musíte vykonať dve samostatné rezervácie. U rezervácie vyberte typ poukazu na 30 minút a vytvorte najprv rezerváciu na jedno auto a potom na druhé auto pod rovnakým číslom poukazu.

Nedá mi označiť voľné biele políčko aj napriek tomu, že mne systém na daný deň pustil.

Najčastejší problém býva to, že jedno biele políčko je na 15 minút, Vy ale máte poukaz na 30 minút (2 biela políčka), alebo 60 minút (4 biela políčka). V daný čas teda rezerváciu vytvoriť nedá, miesto pre Váš poukaz nájdete v iný čas, prípadne u iného auta. Po zvolení času sa políčko zafarbí tmavšou farbou a dole na stránke sa Vám vypíše zvolený deň, čas i vozidlo. Stačí potom pokračovať na ďalší krok.

Ako poznám, ktorú farbu Lamborghini som zvolil?

Lamborghini č. 1 je žlté a Lamborghini č. 2 je čierne. Farbu môžete hore v tabuľke pri názve auta.

Prečo je na poukaze uvedené 30 minút (30 km), keď 30 km dokážem odísť oveľa rýchlejšie?

Čas pre jazdu je len orientačná, je pevne daná trasa, ktorá je nastavená na 15 km, 30 km a 60 km, podľa typu poukazu. Čas 30 minút na 30 kilometrovej trase zodpovedá jazde podľa dopravných predpisov.

Je možné vytvoriť rezerváciu, než zakúpim poukaz?

Bohužiaľ nie, je nutné mať zakúpený poukaz predtým, než si jazdu rezervujete. Ale môžete do rezervácie aspoň nahliadnuť, či Vám naše termíny vyhovujú.

Nie ste si istí, či máte záujem o videozáznam z jazdy?

Nič sa nedeje, môžete sa rozmyslieť až na mieste. Dokonca aj keď sa nerozhodnete pred jazdou, Vašu jazdu natočíme a záznam si môžete zakúpiť aj po jazde. Pozor ale, záznamy neuchovávame, preto ak o záznam máte záujem, treba to oznámiť hneď po jazde inštruktorovi.

Na koho mám vytvoriť rezerváciu?

Pokiaľ máte jazdu ako darček pre niekoho, môžete do rezervácie vyplniť svoje údaje, v prípade potreby Vás kontaktujeme. Meno vodiča je nutné vyplniť do zmluvy, ktorá sa podpisuje na mieste.

Môžem si so sebou vziať spolujazdca?

Bohužiaľ to nie je možné, pretože vozidlá sú dvojmiestne a vždy musí byť vo vozidle náš inštruktor.

Prečo nie je jazda na okruhu?

Naše jazdy prebiehajú v bežnej prevádzke a mnohí zákazníci sú z toho prekvapení. „Prečo jazda nie je na uzavretom okruhu?“ je veľmi častý dotaz. Radi by sme preto vysvetlil, prečo je jazda v bežnej prevádzke tým najlepším spôsobom, ako si superšport prvýkrát zariadiť.

Jazdy na okruhu sú niekoľko násobne drahšie a v aute tak strávite neporovnateľne kratší čas za vyššiu sumu. Na okruhu je potreba mať určité znalosti a skúsenosti. Je potrebné dodržiavať závodné stopu, je potrebné sledovať ďalšie pretekárov, je potrebné neustále strážiť rýchlosť (idete po 15 m široké, prázdne ceste, kde je veľmi ťažké vnímať rýchlosť. Idete 200 km / h, ale pocitovo je to potrebné 120 km / h. potom príde zákruta a vy do nej nezabrzdíte). Aj z týchto dôvodov to na okruhu väčšinou funguje tak, že prvé kolo riadi inštruktor a druhé riadite Vy. Za 4 minúty, čo riadi inštruktor a 4 minúty, čo riadite Vy, sa skrátka nedá všetko uvedené naučiť. Ďalšou nevýhodou je to, že na okruhu sa auto nedá poistiť. V prípade nehody ste tak zodpovední za hodnotu vozidla v plnej výške.

Naopak na bežnú prevádzku ste zvyknutí, viete ako sa v ňom správať a čo od neho očakávať. V aute strávite dlhšie časové obdobie, takže máte viac času na to, sa s autom zžiť. A predovšetkým, tieto autá bola stvorená pre jazdu na okresných cestách. Keď sa ide majiteľ Ferrari cez víkend vo svojom skvostu prejsť, auto vezme na okresnej cestu. A vie presne, prečo to robí. Okresné cesty sú plné ostrých zatáčať. Do zákruty je potreba sprudka zabrzdiť. V zákrute zažijete veľké preťaženie, autá totiž neuveriteľne „drží“ a zákrutu je možné prejsť veľmi rýchlo. A za zákrutou? Tam zase sprudka na plyn, kedy Vás 560/570 koní zatlačí do sedačky, ako keď štartuje lietadlo. Nasleduje rovinka a za ním ďalšie zákruta. Brzda. Preťaženie. Plyn. Rovinka. A zas a znova. Presne o tom je jazda v superšportu. Chápeme, že si chcete vyskúšať aj vyššiu rýchlosť, preto vedie časť našej trasy aj po diaľnici. Ono ale ísť vysokou rýchlosťou a držať volant rovno zase tak zábavné nie je. Preto je väčšia časť našej trasy práve na okresnej ceste. To je totiž najlepší spôsob, ako zažiť svoje prvýkrát s Ferrari, alebo Lamborghini.

HORE